Sitter i Lottas soffa, invirad i en sovsäck.

Helgen? Händelsrik? Eller så är det bara något jag inbillar mig. Det blev Malmö i fredas, och det var fest. Blev glad över att det var så mycket sköna människor ute. Och att det var uppskattat av någon iaf att man hade converse och tshirt istället för stilett och uringat. Slaggade på en soffa den natten i en lägenhet som hade jacuzzi istället för dusch.
Bakfull som jag var på lördagen bestämde jag mig för att dra till Kalmar istället för hem. Det resulterade i ännu en alldeles för sen festkväll. Vi drog till Palace och dansade på det stora dansgolvet, blev igenkänd av någon från F17 som jag aldrig sett förut och njöt at allt ögongodis som fanns ute. Vi kom hem nöjda och en aning vinglandes..det om hör till ni vet :)

Så nu sitter jag här, pyttelite bakis och i väldigt stort behov av en dusch. Den funderingen som cirkulerat i mitt huvud de senaste veckorna är nu löst..jag fick inte det svaret jag ville ha, men jag är ganska säker på att det kommer bli bra ändå. Upp till dig.
Lyssna på Winnerbäck - Lovesong. Jag vet att du kommer tycka om den. Och hittar du den inte så kan du alltid få låna en snäcka på min mp3 så kan vi lyssna tillsammans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback