- Okey, nu är jag riktigt jävla bitter.

Det blir ingen tattoo den 12feb. pga högvaktshelvetet. Fy faaan vad jag är bitter. Visade sig att högvakten är v. 6-7 istället för 5. Det betyder att jag har ledigt nu i sex dagar sen kommer jag ligga inne 1 månad utan att få komma hem. Detta plus att jag bara fick sova 2 timmar inatt gör mig inte till den lyckligaste människan i världen just nu.

En skitsak för er kanske, men den tatueringen hade jag verkligen sett fram emot..nu måste vi omboka och gud vet när vi kan få en annan tid. Suck.

Okey..en positiv sak är att vår utbildningstid inte påverkas. Alla andra kommer få mucka en månad tidigare men inte vi. Då kommer vi få väktarutbildningen iaf och kanske en liten slutövning beroende på hur mkt pengar dom har kvar.

Hoppas du har haft en bättre dag än mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback