FIFA, tandvärk och en stark längtan efter avokado.

Sitter här, har hög bereskap med sjukvårdsväskan fast runt benet. Lyssnar på hur dom spelar FIFA och förbannar min tandvärk som inte alls börjar bli bättre. Det är lördag. Gaaahd. Lördag betyder att det ännu är 6 dagar kvar tills vi går av och jag kan dra mig hemåt. Cyklen står isärplockad i 21:ans källare och väntar på att jag ska komma o måla den. Sitter och funderar på att vi borde få upp några Larsson tidningar hit..finns gott om Slitz, Café och Moore(någon som är förvånad) men dåligt med annat. Även att jag inte får glömma att kolla upp om jag kan få pengar tillbaka från min Österrike resa. Hade suttit fint.
Dessutom funderar jag på vart tatueringen ska sitta..svårt det där. Jag har för smala underarmar för att det skulle bli snyggt där. Vill dock ha det på ett ställe där det syns lite mer..svårt..

Va länge sen jag åt avokado..på tal om ingenting. Va nice när vi kunde plocka dom färska från trädet ute på gården..du vet, när vi jobbade med minihästar och jag precis hade börjat dejta Jake. Det var en trevlig vecka..även om ungjäveln skulle visa sina trolletrick hela tiden, och äta nudlar med bara händerna.

Jag luktar gott också, så kom o sniffa mitt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback