Ja ibland kan man bli helt galen, utan att vara sinnessjuk.

Är vi inte det allihop? Mer eller mindre. Sinnessjuka alltså.
Nåja..till ämnet. Vissa människor..seriöst? Ibland undrar man hur dom tänker, om dom ens tänker. Va han stolt när han sa den mest korkade komentaren och log? Ville hon verkligen fortsätta leva när hon väckte mig så? Det verkade inte så.
Palla bo med 10 pers varav 2 stycken verkligen vill kolla på tv och inte spela FIFA och alla andra jävla spel dom släpat med sig. Hata Playstation.
Palla bo med honom. As.
Palla lyda order från nån nerknarkad, antifeministisk löjtnant som önskar att han vore kapten. Skip the bullshit, han är den sista människan på jorden jag skulle lyssna på om jag nu inte va innanför dom här jävla grindarna. Likaså med honom.



Jag älskar det här livet, men dom människorna hade jag klarat mig utan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback