Ut din jävel!

Nu ska den ut, och jag är skiträdd!
Dra och slita, hoppas bedövningen räcker..kommer förmodligen svimma när dom är där och gräver. Gud..jag hatar tandläkare.

Tillbaka till min verklighet ikväll. Verkligheten med AK och grönkläder som inte alls är en verklighet utan en enda stor övning..en prövning. Inför framtiden som en tänkande och fungerande människa.

Österrike gick så fort, London nästa! Men det som är närmast är ändå min och Lottas tattoo. Vad jag längtar!
- Nu måste vi vara bästisar för alltid. Och jag tvivlar väl inte direkt på att vi inte kommer va det. Våra barn kommer leka ihop.

Paul..lovely Paul. Kom hit och gör mig sällskap! Tänker på dig när det blåser som mest.

Dags för 2 alvedon i förebyggande syfte. Dusch därefter och sen bär det av till herr tandläkaren. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Elle

uuh..visdomstand? *rädd*
ska ni tatuera er i vmo? vad blir det för nåt? :)
lycka till hos tandläkaren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback