..a tree reaching for the sun.


Är superlycklig - får man vara det? Känns som att om jag blir för lycklig kommer jag förlora allt. Det skulle jag inte orka med riktigt.

Resan blir lite uppskjuten och lite förändrad. Mycket pga Daniel och lite pga pengabrist. Man vet aldrig vad som kan hända..så därför tänker jag ta det lite lugnt men ändå resa. Nya Zeeland, Fiji och L.A blir det i 5 månader. Skippar Thailand och Aussi och därmed 3 månader.
Det räcker nog, får åka tillbaka till Oz någon annan gång.

Och jag är nöjd över det beslutet..jag vet att många tycker jag gör ett misstag, men jag upplever sällan den känslan jag har med Daniel, därför tänker jag ta vara på den.

Du gör mig lycklig :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

okej. vem är den här daniel då? efternamn och ålder? det finns ju en chans att jag vet vem han är!=) pusskram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback