Underbara lediga helg!


Har precis gjort mig fin och ska snart dra till en kompis med Daniel, dags att dricka lite vin känner jag! Ett helt underbart tips jag fått är att lägga i massa jordgubbar i vitvin och låta det stå några timmar. Mumma.
Gårdagen spenderades på Daniels R1'a i Bolmsö där vi bjöd in oss själva hos Alle och blev bjudna på kaffe i solen. På kvällen drog jag till en av Andreas (en kollega) kompisar och umgicks lite med dom för att sedan vandra hem till..ja, ni kan väl gissa.

Njuter för fullt av mina lediga dagar, och längtar lite (läs: fruktansvärt mkt) till Göteborg. Mån-ons blir det. Helena kom ju inte så vi ska träffa henne där istället :)

Mys i solen medans den är framme mellan regnskurarna vettja och lyssna lite på Kate Nash.

Kommentarer
Postat av: Kusin Sofie

har han en lillasyster som kallas Mia? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback