..i will pack my bags, just to stay in the corner of ur heart.


Dagen som varit

Sov hemma inatt, för ovanlighetens skull och det känns så himla ensamt när man vant sig att vakna av en puss. Hade lite dåligt samvete från att jag körde upp honom så tidigt i tisdags...eller ah, tidigt för oss som jobbar natt iaf. Men idag har vi åkt mc och ätit glass och myst i solen med deras lilla motorcykel gäng :)

Dagarna som kommer

Imorn ska vi (Mia, Alle och jag) samlas hos Alle och planera resan lite..resan som jag inte har en aning om hur jag vill göra med.
Kan ju knappt tänka på annat än baby längre, måste skärpa till mig lite. Vi ska till Göteborg v3o by the way. Planen är att gå på Liseberg, mysa runt på stan, shoppa och åka vilse med spårvagnarna.
Nästa helg blir det kräftskiva och förhoppningsvis kommer Helena ner och hälsar på samma helg! Hoppas hoppas. Börjar fundera på Italien någon vecka också i augusti.. :) Finns så mkt jag vill göra med dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback