Då var man tillbaka, och min säng är ockuperad.

Körde hit igår och satan vilken tråkig väg det var! 70 överallt och massa vägkameror..tur att man inte behöver göra det varje gång. Varför undrar ni, för att jag ska hem i veckan och tatuera mig (förhoppningsvis iaf) Får se hur säker han är på handen efter gipset.
Veckan börjar bra med orientering ute o snön. Kallt, blött och jobbigt. Ska fortsättas med lite KSP utbildning. Teori idag och massa vapenshit imorn.

Det händer inte så mkt annars, eller så händer det massor. Har endel att tänka på men det är skönt att jag inte brydde mig så mycket när han berättade om sin helg. Jag tror att jag överreagerade lite. Har andra att tänka på nu, eller en iaf. Får se vart det leder.

Saknaden är stor, och jag hoppas verkligen det blir att vi åker nånstans till vintern. Så himla underbart att komma iväg igen.

Vi kanske hörs ikväll..//-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback