Det händer inte så mycket här..allt är som vanligt.

Har haft en otrolig slappisdag idag utan träning eller någon som helst form av aktivitet. Måste erkänna att jag känner mig en smula rastlös och irriterad.
Har dock lagt upp några nya bilder på facebook från australien, albumet kändes lite halvfärdigt så jag fullbordade det. Ta gärna en titt.
Saknar min mp3 som ligger i skåpet, helt död. Borde ta tag i det och ladda den men har inte blivit av..likaså med tvättbytet. Trodde jag skulle ha en ren fältskjorta till efter att jag duschat, men tji fick jag. Warning. Luktar väl inte hallon direkt.
Snart dags för en patrull till med Petersson..sen är jag bara 1½h från att få gå och lägga mig. Min seghet har dock inget att göra med trötthet..känner bara att det kliar i fingrarna av rastlöshet. Kommer antingen bli att jag lägger mig och glor i sängen eller att jag lägger mig i soffan och läser. Det senare alternativet kommer också sluta med att jag somnar alldeles för sent och att dagon imorn kommer bli förstörd.

- Kan man göra något mer meningslöst än att sitta här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback