Framtiden..eller iaf året.

Ibland är jag helt säker, ibland har jag ingen aning. Har nog haft 2 olika planer om vad jag kommer göra efter lumpen och varit stensäker på alla. Nu har jag en annan..och jag tror den kommer bli ganska bra.
Vill ta det lite lugnt, jobba, hitta mig själv igen och vänja mig vid det "vanliga" livet. Ta upp lite trådar som jag tappat för ganska länge sen. Saknar musiken och tror jag vill ta upp den igen, eller jag är ganska säker på att jag kommer göra det om jag bara hittar tiden.
Kort sagt; kommer jobba, träna, lära mig spela trombon igen och stanna hemma, med korta små semestrar runt om i världen. Inga månadslånga. Kanske t.o.m hittar någon..eller iaf kommer på vad jag ska göra med livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback