Snart är det tillbaka dit, och jag har bestämt vart jag ska ha tatueringen.

Efter mycket fram och tillbaka och mycket tänk och mycket fundering har jag till slut bestämt att jag ska ha svalan över min högra fot. Det är det enda stället där det blir symmetriskt tillsammans med mina andra tattoos. Och om jag nu kommer vilja ha min fågel Phoenix i framtiden så skulle jag kunna sätta den på ryggen. Så får det bli :)

Åkte till Phransson igår, och det blev lite av en hemmafest. Och jag trivdes tillsammans med dom, för det är så himla roligt att träffa människor man inte träffat på evigheter. Såna man tycker om.

Snart tillbaka till F17. Men det är lugnt :) För vi muckar snart och jag vet vad jag ska göra under sommaren och Alle och Mia kommer snart hem! Det är människorna jag tänker på varje dag och varje gång det händer något roligt önskar jag att dom var me. Dom pratar om Canada i vinter, och kanske. Vi får se hur det står till med ekonomin och med omgivningen.

- Du måste vara blind, för du kan inte se, när löven faller ner, hur underbar jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback