Strid till ett inatt.

Vad händer då i gamla 51'an. Jag sitter här, wallin och calle spelar pingpong på xbox (nej jag har inte slängt ut den..än), järnström städar, björnbäck och jansson sitter i comC'n och dom andra lallar runt någonstans. Är hyffsat trött på det här, dom här människorna. Men det är ändå bra stämning.
Hade stridsövning inatt mot BERTO, roligt men inte så superseriöst :p Dom hade lysraket och rökgranater, vi hade G117(bildförstärkare). Efter att ha trillat sisådär 5 gånger och gått in i några träd fick vi mata automat på dom små asen. Riktigt nice ;)

Träna idag, övning ikväll igen antar jag men ska försöka få slippa det..benen är riktigt stumma och har träningsverk lite överallt. Annars mår jag finemang. Sov med han inatt och det va lika mysigt som vanligt.

Ha en bra söndag, är avis på dom som är bakis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback