Vi kommer att dö samtidigt du och jag.

Det är så det får blir. Vi kommer att dö samtidigt. Måste ringa Lotta och kolla så vi fått nån tid. Sen måste jag städa hela övervåningen(!) + min garderob. Som tur är så kom jag ihåg att åka till systemet för det blir utgång ikväll, och imorn och kanske lördag också. Och dessutom har jag tränat, Eddy, inte mig själv. Har alldeles för dålig självdisciplin när jag är hemma. Men en bra sak är att jag ska sluta röka, eller..? Åh..jag vill ju inte..egentligen. Men jag borde. Suck.
9 crimes - Damien Rice <3
Jag tänker inte så mycket på han kom jag på nu, faktiskt inte tänkt på han på jättelänge(några dagar). Vill fixa håret, klippa denna gången. Påminner lite om ett platt skatbo. Jag passar helt enkelt inte i långt hår, eller mitt hår passar inte för det rättare sagt. Det får bli ett samtal till Helen.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback