and I know that I should forget but I cant..


Denna onsdagen har varit mycket bättre, även om jag är jävligt ostabil har jag ändå kommit fram till en del bra grejer under dagen. Du och jag har till och med pratat lite om såna problem som vi har hemma, bytt känslor om allt möjligt och även om jag vet att inget kommer försvinna så länge jag är här med dig så känns det ändå bra. Situationen har förändrats, på båda håll..även om jag fortfarande håller fast vid det jag sa dagen efter vi hade varit i Malmö. Allt kommer bli bättre när vi muckat, har sagt innan att jag inte bara vill bli ett av dina minnen..men nu längtar jag tills du blir ett av mina. Ett nytt, lite sorgligt men bestämt beslut.

En helg hemma, väktarutbildning sen MUCKvecka. Tokigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback