Del av rikets försvar.


Nivå igår va super! Alla dansade och drack, pratade och skrattade. Jag trivdes.
Dagen har gått åt till att lämna in alla prylar och ta emot medaljen. Vilket jag inte ens hann göra innan jag föll rakt fram, platt fall. Vaknade upp då fyra pers bar mig till skuggan, illamående, ont i ansikte och nacke och med massa gräs i munnen. Förvånad över att jag svimmade? Suck. Men det gick bra iaf, är otroligt tacksam över att ceremoniplatsen inte är asfalterad. Fick åka upp till sjukan och sen ta emot medaljen på Överste'ns kontor :)
Fått betygen idag också och med tanke på hur dåligt det var jag fick av gruppen blev jag både superglad och förvånad när jag fick 6-6 JA. Är så tacksam, men tycker helt klart att jag gjort mig förtjänt av det.

That's it. Imorn ska vi ställa upp i civilkläder, ha MUCK fika för att sedan få det sista höger, vänster om någonsin. Marschera ut genom grindarna sista gången någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback