MUCK vecka.


Måste börja med att säga att jag nu ska börja arbeta som väktare :) Fick jobbet på Securitas! Tack tack.

Jättakortfattat om dagarna som varit 

Veckan började ovanligt bra med en utgång på Kings Dive tillsammans med vår gamla IC. Underbart rolig kväll!
Igår hade vi vapenvård, hörselkontroll och packing av det vi lämnade in idag. Inte så hemskt stressigt ;) Avslutade dagen lugnt på Chaplin.
Idag har vi lämnat in AK5'an, stridsvästen och allt det som hör till. Helt galen känsla..aldrig mer skjuta automat, aldrig mer ha övningar där vi springer runt i skogen och skjuter lösplugg.
Kvällen kommer spenderas i Karlskrona på Nivå tillsammans med kapten och Granis. Känner mig inte så hemskt taggad men kommer nog igång framåt kvällen :)
Imorn ska vi lämna in allt, allt! M90, kängor, kläder..allt som finns i skåpet förutom m87'an som vi ska ha imorn på medaljutdelningen. Jisses..befinner mig fortfarande i ett lite småchockat tillstånd.

Dags att gå upp och vila..snart är det dags att se vilken grupp som egentligen är bäst!

Jag muckar snart, fattar ni?!

Kommentarer
Postat av: alle

grattis till jobbet!! sweet :) du, på lördag grilla i osudden? dricka cider o spela kubb låter lockande tycker jag.. kan du inte kolla me nårra här hemma, lotta me kanske? mia vet man ju inte med, men jennie e på. jag har tagit ledigt från harrys iaf. ha så kul de sista dagarna! puss

2008-05-28 @ 22:52:21
Postat av: Elle.

Grattis till jobbet!

Tiden går ju så sjukt fort, grattis till "muckningen" också. Bra jobbat :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback