Vad har allt och alla emot mig idag?


Efter att ha blivit totaldissad i "vardagsrummet" trodde jag att jag skulle slå ner någon, istället gick jag och tränade vilket inte alls gick så bra idag. Helt omotiverad och jag vet att jag borde ut och springa för det var typ 5 veckor sen sist, men har noll motivation till det heller. Vill hellre träna upp mig så min kropp blir strandduglig.

Min cykel är totalcp, nästan lika korkad som du. Bakljuset vägrar fungera så jag skiter i det, orkar inte. Bryr mig inte. Inte idag iaf.

Fan va du föstörde mitt humör, fick mig att känna mig helkorkad och som att min röst inte är värd nånting. Jag försökte verkligen, och jag tycker helt klart att vi ska ha precis samma rättigheter som ni att känna oss fina i m87'an..men du är ju helt jävla dum i huvudet.

Dag för dag, jag försöker verkligen.


Kommentarer
Postat av: alle

tja! strandduglig... hmm ja då behöver du ju inte kämpa så hårt. jag tänker inte visa mej på en offentlig strand kan jag säja. som det ser ut nu. suck. äcklas av mej själv..

du få ta o komma hem snart! datum? så jag inte bokar in mej på harrys då. e fest sugen till max!! mega hemma fest me grillning o karatefylla hade vatt nice :P

jag bara jobbar o jobbar, söndagar har jag iaf ledigt :P har ju inget bättre för mej ändå.

jag har snackat me nisse om att det inte kommer fungera, att jag inte kommer ha varken råd lr tid att åka t han. det e som de e.. skit. finns det ingen på NÄRA håll som kan tycka om mej...?! pussar

2008-05-14 @ 16:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback