-


Kl är bara två och jag har hunnit med att både träna och äta. Eller träna och träna..chillade lite i gymet sen gick vi (jag och Alle) och simmade lite vilket faktiskt är fruktansvärt jobbigt för den ovane.
Resten av dagen ska jag ägna åt att skriva massa CV och skicka iväg till massa företag, ringa runt och höra mig för. Jag ska, men jag vet redan nu att det inte kommer hända. Det är sån jag är, självdisciplinen är nere på minus nånstans. Skillnaden idag är att jag faktiskt bara hunnit sova 3-4 timmar inatt (läs: i morse) vilket gör att jag med helt rent samvete kan lägga mig i sängen och somna till några Vänner-avsnitt. Vilket är precis det som kommer hända.
Ikväll ska jag med mamma på någon modevisning, har inte riktigt pejl på vad det är riktigt så blir inge mer om det.

Saknar fortfarande, hela hela hela tiden..tänker och bearbetar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback