-


Jobbar min sista helg denna helgen. Känns galet skönt men osäkert med tanke på att jag verkligen måste ha pengar. Jag måste kunna lägga undan 1o ooo i månaden. Har 6 nätter kvar på Securitas sen slutar min heltidstjänst..suck.
Söka söka söka.

Finns det nått bättre än att sitta och dricka té med en bra vän? Snacka om allt och inget, få lite sympati och få vara den som lyssnar för en gångs skull. Har blivit mest pratande från min sida de senaste två veckorna. Förståeligt hoppas jag.

Finns så många frågor jag vill ställa men som jag inte är beredd eller ens vill ha svaret på. Jag är jätte jätterädd för sanningen. Att allt ska rasa ihop igen nu när jag äntligen kan stå på benen, iaf en liten stund i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback