-


Ibland blir jag helt tokig, det händer inte så ofta nu för tiden men kan fortfarande få mina utbrott ibland. Det känns så jävla orättvist. Bara för att andra människor har problem får man själv inte visa sina eller vad handlar det om egentligen? Bara för att andra människor är irriterade och arga får man själv inte vara det? Jag har väl fan också problem, jag är också arg och besviken. Bara för att dina problem är större än mina betyder det inte att jag inte mår dåligt av dom.

Jag saknar min tillflyktsplats..jag saknar din soffa och dina armar. Den trygghet jag kände med dig , den tillit jag hade till dig . Jag saknar dåtiden och alla känslorna..

Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback