-


Ännu en tidig morgon, denna gången pga en vaccination för Hepatit B som jag måste ha på resan. När jag ändå hade gjort det tänkte jag att det kanske va dags att boka resan också, när vi ändå är inne på det ämnet liksom. Och så blev det, har precis lagt in en ny resa på resdagboken.se och den går till Nya Zeeland, Fiji, Californien och London. Restiden är nästan exakt 5 månader, precis som förra gången.

En ganska chill resa måste jag säga, glida runt jorden lite för att hitta dom bästa dyken, bästa bungyhoppen, dom bästa surfställena och den finaste naturen. Träffa dom trevligaste människorna och bara skaffa sig en hel hög nya minnen.
Det ska helt enkelt bli perfekt.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Om du nú ska träffa de allra trevligaste människorna, så är det till Örebro du ska åka och inte någon av de andra platserna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback