Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.


När jag har tid någon gång, i mitt vuxna liv ska jag börja spela jazz musik, kanske lära mig spela dragspel och bli grym på gitarr. Hur svårt kan det vara för en musikalisk själ som mig?

Om 2½ timme börjar en jobbhelg och här sitter jag och slösar bort mitt liv. Daniel sover fortfarande och vädret är inte tillräckligt skönt för att jag ska vilja gå en promenad.

I december blir det en liten resa. Har varit i Sverige alldeles för länge i sträck, rastlös blir jag. Letar efter ny musik också, är lite torrt på den fronten. Några tips?

Kommentarer
Postat av: Tomas

Tre väldigt bra musiktips:



Weeping Willows - Fear & Love

Kris Kristoffersson - Best of Kris Kristofferson

Ryan Adams - Gold



Tre sjukt bra skivor

Postat av: Elle

Eller varför inte lite John Mayer?...

2008-10-10 @ 19:47:09
URL: http://hitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback