Vardag.


Efter en inte så hemskt ovanlig sovmorgon gick jag upp ur sängen. Upptäckte att det tyvärr inte fanns så mycket annat att göra så jag ställde min rastlösa kropp vid diskhon och diskade upp allt, plockade ihop alla mina kläder och drog hemåt efter några minuters pussande. Eftersom detta startade som en nyttig dag så fortsatte jag med att hämta ut mina Umeå biljetter och åkte hem och städade bilen! När jag va färdig med  vänstra halvan skulle det naturligtvis börja regna, så jag fick panikstäda resten och sprang sen in med dammsugaren som jag misstänker inte är så vattentålig. Nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen och sen åka och handla.

Min semester är lite smått tråkig men på onsdag bär det av till de norra delarna av landet! Sjukt kul. Sen blir det att hämta katten på tisdag och på torsdagen ska jag till Stockholm på kurs.
Är uttråkad men galet lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback