Jag åker, ni får stanna.


Ännu en jobbhelg avklarad, som jag skriver varje måndag. Skillnaden denna gången är att det faktiskt var min sista jobbhelg.
Det enda jag ska ägna mig åt denna veckan är att stå framför mina garderober och försöka klura ut vad jag vill ha med mig. 5 månader är en relativt lång tid, och ska jag vara helt ärlig hoppas jag det blir längre. Det hade varit underbart att få bygga upp ett litet liv på Nya Zeeland i något år för att sen dra vidare.
Värnamo finns alltid kvar, och jag hoppas att alla idioter som finns i den här stan har kommit på bättre tankar och flyttat innan jag kommer hem.

På fredag åker jag ifrån Värnamo på obestämd framtid, förstår ni? Jag gör det då inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback