Julpyssel 2oo9.


2oo9 års juletid har varit galet bra. Vi har hunnit med lussekattsbak, pepparkaksbak, glöggdrickande och massa andra trevligheter.

Eftersom jag har varit dålig på att uppdatera ska jag försöka kompensera er med lite bilder från vårat julfirande.

Första bilden är en mycket stolt Caroline som står framför våran pyntade gran. Pyntet är hemmagjort av aluminiumfolie, gjort med mycket kärlek.
Mössan är från en av mina älskade bröder. Det paketet sken upp min dag.




Nästa visar Alle med våran galet fina gula lussebullesmet!



Pepparkaksbakande Elin och Sara:



Under väntan på lussebullarnas jäsning blev det lite glögg:



En liten ostekt del från vårat julbord; 2,5 kg hemmagjorde köttbullar:



Eftersom vi umgås mycket med australienare och nya zeeländare fick vi fira jul även den 25. Detta betydde knytkalas med de flesta som bor i vårat hus:




Så trots att vi inte har varit hemma har julen varit toppen.

Kramkram.


Kommentarer
Postat av: Bror F

Yay! Mössan passar ju perfa! Slit den med hälsan..

2010-01-11 @ 11:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback