Sno sno sno.


Livet ar allt bra fint ibland. Akta med alle for forsta gangen idag, tro det eller ej och maste saga att det var den basta dagen an sa lange.
Trots att jag blev en halvtimme sen till jobbet pga att jag trodde jag borjade vid tre, med vid ett nar jag och alle satt vid parken med en ol i handen ringde dom och sa att jag borjade for 10 minuter sen. Va bara att svepa och att kasta sig in i gondolan ner igen, ringa Brendan och be honom springa ner med ett par jeans, och springa till jobbet.
Chefen vi har ar sa underbar sa hon bara skrattade nar hon horde det senare och onskade att hon sjalv hade fatt se mig komma flasandes och snorandes i mina skidklader med ett par jeans i famnen.

Slutet gott mina vanner. Har far ni nagra harliga snobilder och ett bevis pa att jag faktiskt aker brada!





Karlek till er alla.

Kommentarer
Postat av: Helena

Underbart!

Postat av: Julia & Cina

Ser ut att vara härligt

& vad fin julgran ni hade...;)

Befinner oss just nu ute i Helmershus på fika.

Tack för julkortet , gulligt att du tänker på oss.

Vi börjar snart våran nedräkning inför resan till Thailand skönt att ha något att se fram emot.

Ha det så bra, och Gott Nytt År förresten:)

kram!

2010-01-02 @ 15:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback