Bortskämd i trafiken.


En sak är jag säker på, jag har helt klart blivit en sämre bilförare sen jag började jobba inom Securitas. Eller inte en sämre..men en mer bortskämd bilförare. När jag kör på natten har jag ingen att ta hänsyn till, möjligtvis någon hare eller rådjur som skuttar förbi. Men annars är det helt öde, jag kan köra så fort jag vill, stanna mitt i vägen om jag vill. Livet är frid och fröjd.
Sen när jag ska köra privat får jag nästan vansinnesutbrott varje gång! Antingen kör dom för sakta eller så bländar dom inte av helljus (eller att dom bländar på för tidigt!). Sånt gör mig helt galen. Hur svårt är det att blinka till ex??
Ja..ni ser. Jag har förvandlats till en bortskämd snorunge i trafiken. Nästan lika bortskämd som ungarna i My sweet sixteen som skriker och slår på sina föräldrar när de fått en gul porche istället för en röd. Livet är verkligen hårt ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback