En halvmeter nära döden.


Jag vet ju inte om jag hade dött om jag kört på den där jävla älgen, men jag säger dig. Jag hade deffinitivt inte kunnat jobba. Man förväntar sig helt enkelt inte att en älg ska hoppa fram mitt i Gislaved. Idiotälg.

På tal om älgar. När jag jobbar lyssnar jag antingen på hembrända skivor eller P3. På helgerna blir P3 väldigt intressant då det ringer in massa fulla människor som önskar låtar.
Inatt var det en gubbe som önskade "Gammelälgen". Ja det är sant. Den handlade om en 12-taggare som blir skadeskjuten. Låten beskriver blodet, smärtan och hur han tillslut dör i skuggorna i sin ensamhet. Vem får för sig att skriva en sån låt?? Deprimerande var den. Och dålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback