En helg kantad med filmer och näsdukar.


Såg Melodifestivalen igår, inte för att jag ville, utan för att det var det enda som fanns. Men efter 1 minut in på den första låten stod jag inte ut längre. Zappade runt på alla tvkanaler tills den var slut, kollade på mellansnacket och upprepade samma procedur när andra låten spelades, och tredje, och fjärde, och..ah, ni förstår.
Det var nog något av det mest meningslösa jag gjort. Flera timmar av mitt liv som försvann och bara lämnade en dålig bismak efter sig. Usch, aldrig mer.

Resten av kvällen blev iaf bättre. Slökollade på Wallander och sen på Hot Chick. Haha, tröttnar aldrig på den filmen, sjukt rolig!
Och ikväll kommer det bli På spaning med Bridget Jones. Man kan aldrig få nog av film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback