Färga håret som tidsfördriv.


En bra helg, hälften Värnamo hälften Kalmar, slutade med att jag missade tåget hem och blev halvt som halvt blond istället :p Nåja, bättre att färga håret som tidsfördriv än att gå och tatuera sig. Dessutom är jag riktigt nöjd! Lottas förtjänst. 

Jobba inatt, sen är jag ledig tills fredag. Skönt det ska bli :D



---------

Update: Glömde ju skriva att Alle och Mia ringde igår! Så underbart att höra deras röster igen, och medan jag gick i kalla Kalmar stod dom utanför sin campvan och borstade tänderna efter att ha varit i parken och grillat. Dom är i Brisbane som tur är och bränderna hade dom inte ens hört talas om. Nu är jag lugn igen och längtade lite extra efter att vi lagt på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback