Ännu en helg som snart är över.


Efter 4 timmars sömn känner man sig inte så hemskt pigg, men det är lätt värt det bara för att åka och bli bjuden på mat hos mormor. Mätt som jag nu är ska jag sova bort hela dagen idag med, och jag ska njuta av det! Lördag idag, söndag imorn sen är det kortvecka igen. Tiden gå så sjukt fort!

Har snart läst färdigt "Twilight- treologin" som jag fick i julklapp, sjukt bra böcker. Läs dom om ni tycker om vampyrer och hopplösa kärlekshistorier ;p Men dom slår tyvärr inte Låt den rätte komma in, som förmodligen va den bästa bok jag lästa förra året.

                 



Dags att krypa ner i sängen och stänga ute omvärlden.

Kommentarer
Postat av: alle

hejsan vannen! saknar dej med, kommer bli sa galet kul nar du kommer t nz :) har kopt telefonkort nu sa ringer dej i dagarna nar vi listat ut hur det fungerer... ha det fint! laser "lat den ratte komma in" nu btw, sjukt bra!! har kopt twilight med.. filmen va ju sa bra sa maste bara lasa boken. puss

2009-02-01 @ 12:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback