Beslutsångest.


Helgen v.6; Umeå, Kalmar eller hemma??

Kommentarer
Postat av: Amanda

You´re welcome :) Bara bra om folk upptäcker sån bra musik ju. Tack så mycket! Ska bli kul att flytta hem till Värnamo igen ,tro det eller ej. Jag ska läsa till personlig ass / undersköterska och det är ju på komvux.. Man har svårare att komma in om man har slutbetyg. Lite konstigt system! Men dom gjorde ett undantag så jag fick börja ändå. Bra det! När är det du åker på din resa förresten?

Postat av: amanda

åh, fick inte du den långa kommentaren jag skrev nu? typiskt isåfall! skriver väl igen hah. JO jag skrev det att det ska bli kul att flytta hem till Värnamo igen. Jag ska läsa till personlig ass/undersköterska och det är på komvux. Och har man slutbetyg är det svårare att komma in, men dom gjorde ett undantag. Kanske är lättare att komma in i Värnamo, jag ska läsa i Jönköping.. Det där med John ME var ju bara bra att du hittade i min blogg, alltid kul när folk gillar bra musik! Haha

2009-01-28 @ 22:13:25
URL: http://mandy.blogg.se/
Postat av: skenning

UMEÅ;)

2009-01-29 @ 13:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback