Bla bla bla..


Äntligen hemma efter en sjukt skön natt. Börjar verkligen få kläm på det där nu, slipper tänka så mycket ;p Nu väntar 2 nätters ledighet och det är inte alls fel.
Kom på mig själv med att tänka att det är skönt att ha en långvecka denna vecka då föräldrarna är i Egypten och Eddy på pensionat. Slipper bli så många ensamma kvällar då, vilket jag tydligen har svårt för. Men å andra sidan är det soft att ha hela huset för sig själv.
Vad händer annars? Har planer om att börja ta tag i mitt liv nästa vecka. Börja träna på riktigt igen..va väl sisådär 7 månader sen jag slutade med det. Spinning och bodypump kommer det bli om jag fortfarande har kvar motivationen..

Många nya människor i mitt liv just nu, vilket känns bra. Även om dom inte kompenserar för den människan jag inte har..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback