Galet negativ.


Kollade igenom datorn innan och hittade massa gamla kort, underbart att drömma sig tillbaka lite. Hade några sjukt roliga somrar för några år sedan med hemmafester och inga bekymmer i världen.
Har inga direkta bekymmer just nu heller, men är sjukt negativ så..

- Att jobba på ett jobb man verken trivs på eller kan (eftersom dom är så snåla) tär väldigt mycket..men eftersom man ska vara glad över att man har ett jobb i dagens läge så får jag väl inte klaga på det.
- Alle och Mia åker imorn..jag har inte varit ifrån dom så länge på flera år. Men eftersom dom inte försvinner helt så kan jag inte vara för ledsen över det heller.

Men jag är det, jag är fruktansvärt ledsen över att dom åker och jag är sjukt deppig över att jag inte har något liv längre. Jag har alltid haft saker att se fram emot sen gymnasiet men jag har också alltid levt i nuet. Just nu känns det som att jag bara lever för att tjäna pengar.

Jag har rätt att vara deppig imorn också sen är det slut på ångesten. Jag ska njuta av de få stunder jag får med min baby och sen ska jag börja träna igen. That´s it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback