Andra biljetter? Hur svart kan det vara?


Bakgrundsinfo:

Kilroy hemma i Sveriga kan bara omboka e-tickets. For att omboka pappersbiljetter maste vi ga till ett kontor i Auckland.

Historia:
Jag gick till kontoret i Auckland nar jag anda var dar tidigare i veckan, pratade med en mycket trevlig, engagerad kvinna vid namn Cassie. Bad om att fa andra mina biljetter och hon bad naturligtvis om att fa se mina biljetter som ska andras. Slanger upp min vaska och rotar fram mitt lilla hafte som jag, organiserad som jag ar, har i min almanacka som jag fick av min kara morbror tillsammans med alla andra viktiga papper. Bladdrar forbi biljetterna jag redan anvant och kommer till sista bladet, Nadi-LA. Sista tanker ni? Ja..det tankte jag ocksa. Rotade lite till och fick fram orderbekraftelsen dar alla flyg ar. Cassie konstaterade helt lugnt mitt i min panik att jag helt enkelt har e-tickets resten av resan. Smidigt tankte jag, andrade min Nadi-LA rutt och gick nojt ut med en paminnelse till mig sjalv om att jag maste maila Kilroy och andra resten.

Laste svaret precis: "Men du har pappers biljett som jag ser det hela vägen till London."

What?


Men jag har inga mer pappersbiljetter!!? Vad ar det har? Det finns ingen snall Cassie bakom axlen denna gangen att stilla min panik! Det finns inte ens en Mia som kan forklara eftersom hon jobbar. Sa har sitter jag, oformogen att ringa Kilroy direkt eller att ga in pa kontoret i Auckland, och panikar! Vart ar mina biljetter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback