Frid och frojd.


Har hittat biljetterna, ar bara jag som ar lite trog och inte vet vilka papper jag ska kolla i.

Navel, gardagen var helt underbar med ol, snobollskrig kl 4 pa morgonen, livemusik och massa nya vanner. Alskar att stanna i en stad sa har pass lange att man borjar hejja pa folk pa gatan :)

Idag har jag och Mia fixat med skidor sa vi drar forhoppningsvis upp till berget pa tisdag nar det ska vara fint vader. Killen vi hyrde dom av ska ocksa dit over dagen sa dar fixade vi skjuts :) Ibland ar det sjukt praktiskt att vara blond, svensk och trevlig.

Fargade mitt har igen forresten, sa nu ar jag riktigt nojd. Det gula har forsvunnit sa nu ser det riktigt naturligt ut.
Och en annan rolig grej ar att det var tva kvinnor inne pa resturangen igar som trodde jag var kanadensare! Det ar verkligen en komplimang, om du har traffat kanadensare nagon gang i ditt liv sa vet du precis vad jag menar.

Off 2 work. Hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback