Kommer bara leda till nagot ont..?


Precis kommit hem fran en 3 h lang arbetskvall, phu.
Om man kan doma ett helt folkslag pa bara nagra manniskor sa kan jag saga att indier ar mitt nya favvo-folk; sjukt skona, omtanksamma manniskor som gor jobbet till en rolig kvall med kompisar.
Andra nyheter ar att jag ar blond igen..jag vet, mitt har kommer trilla av men jag trivdes inte i mitt rod/brun-dassiga har. Ar battre sahar, dessutom ska jag klippa mig pa onsdag..maste saga att jag ar lite nervos med tanke pa att det ar en hemmasalong hos en tant med en hund som fatt hoften ur led. Men billigt ar det!

Pa sondag drar jag upp till Auckland en svang, saga hej och hej da till Stu som drar till Chile (eller Peru? Maste borja lara mig att lyssna) pa tisdag. Ar det bara 4 timmars bussresa kan man faktiskt kosta pa sig det. Sen ar det jobb 10 dagar till innan det blir tokkalas i Auckland igen, helgen innan vi tar flyget till Fiji. All Blacks spelar mot Australien (rugby) sa kommer bli sjukt rojj ute kan jag saga er. Kanske till och med kan fixa in oss pa forfest hos en Kiwi, Chris, som vi traffa i Queenstown. Kommer bli ett sjysst avslut pa en kanonresa.

Annars kan jag bara saga ha en trevlig resa mor och far, njut pa pensionatet Eddy, bli inte FOR amerikaniserad stora storebror och hoppas du har en underbar sommar i underbara sommarstaden Gotet lilla storebror.

Over n out.

Kommentarer
Postat av: mamma pappa

hallo...kreta calling vi mar bra varmebolja +40 svettigt du kan val ringa pa mobilen pa fredag kramar

2009-07-06 @ 20:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback