Om manniskor och livet.


Auckland ar underbart om man har fint sallskap, vilket jag haft de senaste tva dagarna. Jobbigt att saga hej da som alltid, men ar grymt att ha lart kanna annu en manniska fran denna jorden, fatt hora annu en historia. For alla har sin historia, ni anar inte.
Har hort dom mest bisarra mannisko odena ni kan tanka er.
Engelsmannen som tog alla skitdroger man kan tanka sig i sex ar, men tokslutade nar hans pappa dog.
Sydafrikanen som sag sin basta van hoppa fran en klippa utan minsta lilla forklaring.
Kiwin som hittade sin fru med hennes chef i deras sang, packade sin skit och drog..bor numera i en campervan.
Men alla lever vidare, reser vidare, kan fortfarande njuta av livet...for man kan inte bara ge upp. Och det ar det jag alskar, man lar sig sa mycket om livet, om manniskor. Jag har lart mig uppskatta att jag sjalv inte har den dar historien att beratta, for jag vet inte om jag hade varit lika stark som de manniskor jag traffat. Livet kan va skit ibland, men det ar fortfarande vart att leva.

Kommentarer
Postat av: :)

Mycket bra text :) Håller med i vad du skriver längst ner :) Tummen upp..

2009-07-08 @ 20:23:07
Postat av: mamma pappa

vi hors nar vi kommer hem kram

2009-07-09 @ 21:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback