Pengar = papper.


Kopt tva nya hoodies idag. Igen. Pengar ar verkligen inte svart att spendera har. Har kopt sammanlagt 6 hoodies pa 3 manader. T-t-t..maste skicka hem nagra idag for dom far inte plats i vaskan, illa.
Men, dom kommer bli helt underbara att ha hemma och om jag ska overleva vintern i Sverige sa behover jag verkligen nagot som muntrar upp mig. Och vada..pengarna kan man alltid jobba tillbaka senare.

En ratt bra dag idag. Solen skiner och det ar sjukt varmt, Alle akte precis till berget dar hon ska aka skidor en vecka (hon kom hit igarkvall) och jag och Mia kanske akder dit ocksa pa mandag, over dagen bara. Hade varit riktigt harligt att aka lite. Men far la se vad som hander, vadret ser ostadigt ut och vi har inte ens nagra googles..

Over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback