Skidakning.


Jag och Mia akte upp till berget igar som sagt. Brian (killen vi skulle aka med) va tvungen att jobba sa vi fick ta bussen istallet, vilket gick bra det ocksa. Underbart vader nar vi kom fram! Dom tre forsta aken va riktigt nice, forutom att man kande sig som Bambi pa is. Har trots allt inte akt pa 1,5 ar.

Sen kom dimman! Och da menar jag inte den dar roliga dimman alla pratar om pga alkohol utan den dar tjocka dimman som lagger sig pa marken. Man sag inte vad som var upp eller ner och man sag absolut inte hur backen sag ut. Haha, dimman gjorde sitt dock. Allt folk fosvann och livet blev helt plotsligt lite mer spannande. Tar backen slut, tar den inte slut? Ar det ett gupp dar eller ar det inte ett gupp? Man visste inte forran man hade akt pa det dar guppet och flugit som en vante, men som sagt. Livet blev lite mer vart efter att man tagit sig ner hel.

Imorse akte Mia vidare till Rotoroa (det dar stallet som luktade ruttna agg ifall ni kommer ihag?) och jag ar kvar har. Jobbar min sista kvall ikvall vilket ar skont, ar trott pa folket. Sa vad ska jag hitta pa anda till lordag da jag drar upp till Auckland? Far helt enkelt hanga med Ross (en riktigt udda men skon skotte pa hostellet) och tvinga med Brian ut pa en ol nagon kvall.

Dar har ni mitt liv de senaste tva dagarna! Hors!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm nu inte att skaffa referenser som servitör..uppmanande ton :D

2009-07-15 @ 23:23:28
Postat av: Bror D

Hmm..mitt namn kom visst inte med :)

2009-07-15 @ 23:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback