Auckland.


Vi bor pa ett hostel som kallas The fat camel. Vi bor i ett budgetdorm utan fonster tillsammans med en kille som ligger i sin sang och har hoglasning ur bibeln. Jag vet inte riktigt..

Naja, gardagskvallen va lyckad, vaknade upp med ett armband runt handleden som jag knappt minns att jag kopte. Men snyggt var det! Sa jag ar nojd. For ovrigt sa funkar livet alldeles utmarkt. Planen ar att dra upp till Bay of Island pa lordag och fira Sveriges nationaldag med pompa och stat. Forhoppningsvis blir det nagra dyk ocksa om jag och Alle bara kan friskna till snart. Kallt jag vet, men orka vanta till Fiji.

Ha det sa bra hemma! Och ha sa roligt pa Sweden rock alla som ska dit. Lite avundsjuk ar jag allt...

Kommentarer
Postat av: Helena

Jajajajajja! :)

Jag kommer dit den 8e juli på kvällen. Blir det att vi åker till SA och dyker med hajar blir det nog första helgen som kommer, alltså typ 10-12. Skolan börjar 20 juli. Men det hade varit hur kul som helst! Ahh! När hade du tänkt komma i så fall?

Postat av: skenning

och jag är avis på att du får sova ihop med en kille som har höglösning ur biblen..

jag vill, jag vill!

2009-06-04 @ 23:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback