Impuls-roadtrip.


Eftersom jag var ledig fran jobbet enda fran mandag till fredag denna veckan och Mia skulle jobba varje dag kande jag att det var totalt waist of time att stanna kvar i Taupo. Sa jag hangde helt enkelt med engelsmannen i deras bil ner till New Plymouth dar jag ar nu. Har haft nagra sjukt roliga dagar med massa tracking, vin, prat + att dom skammer bort mig med massa underbar mat! Lax, kyckling o annat gott. Trivs som fisken i vattnet, handen i handsken, hatten pa huvudet..vad ni nu valjer att saga. Livet leker pa fint.


Ian, Tim och Stu:






Det var latt att komma upp, knepigare att komma ner :p



Solnedgangen utanfor var hut vi bor i.




Kommentarer
Postat av: alle

woohoo, vilken utsikt fran stugan eller :) fortaklass jue, sweet! livet leker, helt klart! LIVE LIFE TO THE FULLEST. hell yeah

2009-06-25 @ 09:50:54
Postat av: Niklas Lundgren

Heeej..



Otroligt fina bilder du har tagit, du borde kanske jobba som fotograf Carro..de e kanske din nisch!!Hoppas att ni har de bra (klart ni har) o tar väl hand om er.. Ge Mia en jättekram o en puss på kinden från mig o säg att jag älskar henne..Jätte kram till dig me :)

2009-06-29 @ 06:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback