Mobiler ar INTE vattentata.


Gjorde nagot av det klumpigaste och mest irriterande man kan gora igar. Tankte att det skulle vara lite trevligt att ha musik i bubbelpoolen som vi har har pa hostellet. Sa hamtade min telefon, satte pa lite Jack Johnson och fortsatte bubbla med  Mia o vara engelsman.

Plupp..

Plupp?

PLUPP?
Massa svordomar senare inser jag att min mobil ar stendod. Sa nu ar jag mobillos..och trott. Dessutom ar sangarna har sjukt obekvama sa nacksparr kanner jag ocksa av.

Det ar inte latt att vara Caroline just nu, men jag overlever. Hade trots allt en valdigt rolig kvall igar, sa det far helt enkelt vara mitt midsommarfirande. Ikvall ar det jobb till 1opm sen ska jag tokdacka framfor tv'n.

Ha en harlig midsommarhelg dar hemma! Hoppas solen visar sig! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback