Pics fran Rotorua.













Alla bilder ar fran parken jag skrev om i inlagget om Rotorua. Maste an en gang saga att bilderna inte ar rattvisa..men men.
Jag och Alle ar i Bay of Island nu..och regnet bara oser ner. Eftersom vi bara stannar en natt blev det inte sa mycket o ha, inge roligt att kaja nar man blir lika blot ovanfor vattenytan som under.

Naval, vi har iaf annu en gang haft grym tur. Igarkvall blev vara tva rumskamrater av med sin kreditkort och alla cash dom hade. Tydligen nagon som kommit in utifran och bara rotat egenom deras vaskor. Det lustiga ar att min vaska OCH min kamera lag mitt pa golvet men den hade killen inte rort. Tur? Jag ar bara sjukt tacksam.

Sa idag drar vi tillbaka till Auckland, som ar var sista Kiwi-bussresa :(  Planen ar att Alle ska upp och jobba pa nagon farm (hon har sjalv ingen aning vad det ar) och jag ska ner till Mia igen. Hoppas det ar battre vader nere i soder.

Kram pa er.

Kommentarer
Postat av: Bror F

Så sjuukt gött! Mer bilder, mer mer mer! :D

2009-06-09 @ 09:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback