Skit natt.


Rådjuret som absolut inte kunde vänta 15 sekunder till innan han hoppade över vägen överlevde ju men jag sladdade runt som en idiot på isgata, studsade runt på lite stenar i diket och stannnade ½ meter framför ett träd. Jag mådde fint, bilen mådde inte så bra.
Efter många om och men och två½ timmar senare hade vi bärgat in bilen till Gislaved igen. Arg som jag var fick jag köra färdigt det jag hann i en manuell-växlad bil! När man är van vid att jobba med automat blev det ganska många gånger bilen varvade upp till 5-6ooo varv innan jag fattade vad det var som var fel. Suck.
Om inte det var nog så kom jag till kontoret och inser där att dom har ändrat min sluttid till o5.18 utan att säga nått till mig! Där hade jag jobbat på gratis i 4o minuter! Gaaahd.

Skitnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback