Canyon Swingx3!




Haha, ja herre gud. Da har man hoppat fran en klippa igen! Tre ganger! Helt javla galet, ni anar inte hur mycket adrenalin jag har i kroppen just nu.
Skillnaden mellan Canyonswing och bungy ar att man kan hoppa hur man vill eftersom man sitter fast i midjan. Forsta hoppet lutade jag mig bara baklanges, sjuuukt laskig kansla! Andra hoppet hangde jag upp och ner over stupet och dom som jobbade dar drog ut ett rep sa jag foll. Tredje bara slangde jag mig framat..underbaraste nagonsin. Jag alskar det har!

For att citera Alle; jag ar en stolt adrenalinmissbrukare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill me bli en adrenalin junkie!

2009-05-14 @ 22:58:25
Postat av: mamma

kolla din mail

2009-05-15 @ 13:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback