Nelson.


Igar tog vi oss till Nelson, en stad pa norra delen av sydon. Bor pa ett underbart hostell som har gratis frukost och gratis chokladkaka med glass pa kvallarna :D Masta saga att jag var sjukt nyttig igar, va ute och sprang plus att jag hoppade chokladkakan ;)

Har gjort en fin fin liten karta till er har nu sa at ni kan fa er en uppfattning om vart jag har varit :)



Imorn bar det av till Abel Tasman Park dar vi ska paddla kayak en dag, sova i en liten stuga och sedan vandra nasta dag. NZ minsta nationalpark om jag fattat det ratt och det ska finns salkolonier dar salarna hoppar upp pa kayakera :) Ska blir riktigt roligt. Har med mig kameran sa ni far se bilderna pa fredag eller lordag :)

Ha det bra salange!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha, ja pingismatch var faktiskt snäppet skickligare. Så underbart att läsa det du skriver också. Kommer riktigt in i Nya Zeelandstämningen. Det är ju så fint... Njut!

Postat av: skenning

ungefär som en jojjo.. överallt och ingenstans..

det var helt underbart att snacka idag, ursäkta min trötthet lite, får snacka mer någon annan dag.

saknar dig!puss

2009-05-23 @ 12:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback