Skydiving#2


Haft en sjukt fullspackad dag. Under var bussresa hit till Wanaka stannade vi pa ett stalle, blev rekomenderade att ga pa en stig och kom da till den har underbara platsen:


Mount Cook (NZ's hogsta berg)

Sen gjorde vi ett stopp till och resultatet av det kommer har:






Efter att sen har satt oss pa bussen och somnat vaknar vi av att busschaufforen sager att vi ska skydiva om typ 3 minuter! Haha, ett ganska harligt uppvaknande sager jag bara. Hoppade in i en minibuss som tog oss till centret, slangde pa oss utrustningen, betalade, hoppade in i planet och, aterigen, hoppade fran 15ooo feet. Ca 4,5 km. Denna gangen var jag inte lika nervos och bara njot av utsikten. Love it.




You just did something totally amazying.
Its not everyday that you strap yourself
to a beautiful stranger and leap
from a perfectly good aircraft.

Jag mar med andra ord riktigt bra just nu. Ar totalt slut efter all traningsverk man har efter gardagen, helt utmattad av allt adrenalin som har pumpat genom kroppen..och det ar val den basta trottheten man nagonsin kan uppleva?

Kommentarer
Postat av: Helena

Så underbart! Jag njuter bara av att läsa det du skriver. Fortsätt äventyra så vi stackare som är kvar här hemma får uppleva en liten dos genom dig. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback