Försvarar försvaret.

"Välkommen till lumpen.
Tillvaron där sexuella trakasserier,
grova ord och fula uttryck är en del av vardagen.
Det visar en ny undersökning från Värnpliktsrådet." /
Aftonbladet

Åh andra sidan är Värnpliktsrådet inte de normalaste människorna i samhället heller. Och jag undrar vilka kompani de varit på? Eller om de bara varit på ett och samma riktigt urusla ställe.
Jag blir arg på riktigt. Arg för att lumpen alltid är så satans smutskastat. Och när jag är ute och reser, är det en av mina favoritsysselsättningar; att försvara lumpen och försvarsmakten i Sverige.


Kommer aldrig ångra att jag gav ett år av mitt liv till Sveriges försvar,
det var bannemej ett av de bästa åren någonsin.


F17.


Kommentarer
Postat av: persson

heja carro! those were indeed the days! så sjukt nördig jag ser ut på bilden. mohaha. när var det du kom upp, nästa helg? om det är så kan det vara risk att vi åker om varandra=( men det kanske löser sig! kram kram

2009-10-23 @ 15:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback